Annonsinfo Hjäp bloggen Information Kontaktuppgifter Till förstasidan
Tidernas hån!
2010-01-26 09:58:07

Leksand har plockat in Tom Lawson som ny målvakt. OM, jag säger OM han skulle gå in som etta nu då är det tidernas hån. Kanske bäst att förtydliga det.
Här har man en målvakt som satt rekord i antal nollor i serien och så ska man ha in en etablerad målvakt.
Snacka om tidernas hån om han får stå i mål i kvalserien och inte Eriksson. Men jag räknar kallt med att Eriksson får fortsätta som etta.
Men att Timo Leinonen, som var grym i Oskarshamn i kvalserien för några år sedan, inte anses hålla som tvåa, det förvånar mig.
Jag vet vilket liv det blev i Malmö när Wesslau värvades in. Och inte minst när Levente Zsuper kom in. Det är inte alltid positivt.

Jag noterade i all hast att Färjestad gjort ett nytt försök på Martin Sevc. Vad blir det isåfall, trettonde vändan i klubben för honom?
Har ju förvisso gått bra för Färjestad när han varit där tidigare, om man säger så.

Dela på Twitter
Permalink
Läs fler inlägg om:
Hockey
Match
Hansson:
2010-01-26 10:03:52
Man följer spännt vad som ska ske i Malmö innan transferfönstret stänger.
IVAR:
2010-01-26 10:09:17
Ja, men om Jocke eriksson går sönder då? BAckup är backup.
Hasse:
2010-01-26 10:11:55
LÄS hela artikeln !!!! Det kanske bara är Malmö som kan gå runt på en målvakt.
Johan:
2010-01-26 10:12:24
Herregud, Lawson är värvad som backup. Hanses i J20 håller inte riktigt klassen och Leinonen har varit skadad 2 månader. Dessutom presterade inte Leinonen innan skadan och verkar haft problem utanför isen (med att inte vara given etta). Således är värvningen helt i sin ordning, men det är ju alltid roligt att göra antaganden och direkt håna Leksand?
Emil:
2010-01-26 10:13:55
Johan, är du helt bränd? Om Leksand kickar Leinonen, ska dom stå där med Hanses som 2:a målvakt i en eventuell kvalserie? Njaa börjar undra hur du tänker.
oskar:
2010-01-26 10:16:18
Blir bara tredje gången Sevc kommer till FBK i sådant fall.

Jag tror dock inte det blir något med Sevc denna säsong.
nöffeplidan:
2010-01-26 10:18:17
verkar som leksand gett sig den på att gå upp till varje pris.hela sverige snackar om malmö som köpelag men vad är då leksand..........

frågan är vad som händer om det inte lyckas, som vanligt. kan man resa sig efter en sån smäll?

handen på hjärtat har jag svårt att tro att man misslyckas i år igen men vi har sett lag klappa ihop förr så.
Delshammar (LTJD):
2010-01-26 10:21:14
Har ni inte förstått att Johan börjar bli mer och mer som kvällstidningarna? Han är ute efter att få hit mycket folk, få många att kommentera hans artiklar och få folk att klicka på hans länkar i bloggen, allt för att han skall kunna gå runt på bloggen och fortsätta göra sitt eminenta jobb.



Eftersom han inte kunnat avslöja några nyförvärv så får han istället använda lite provocerande artiklar och rubriker, och det funkar ju kanon, många av oss leksingar blir ju väldigt provocerade...



Sen om du hade kollat upp lite så förstår du varför man tvingas att ta in Lawson. Leinonen var tänkt som 1;a, han tackade nej till flera ES lag då han ville få stå mkt matcher, det får han inte göra i Leksand och vill lämna laget.
Marre:
2010-01-26 10:29:01
Tredje Sevc-vändan. Tredje guldet?
svennis:
2010-01-26 10:30:31
Går inte Leksand upp i år med det här laget lär de aldrig gå upp.Då kanske det är dags att tänka långsiktigt precis vad Malmö gör nu.Förvisso var vi tvungna att få en näsbränna som vi fick för ett år sedan.Men det fick oss att bli mer ödmjuka och ta ett par år i allsvenskan och bygga upp något som gör att vi har chans att bli kvar i elitserien och inte direkt åka ur.
byarn:
2010-01-26 10:45:56
hörru mongosvennis.....långsiktigt..malmö...jojo....leksand har gett mer juniorer chansen denna säsong än malmö nånsin gjort.

Har du rymt från hemmet jävla mongolid
Anders, sävsjö:
2010-01-26 10:53:08
byarn:



Är man mongo bara för att man tycker Malmö är långsiktiga?



JA, Leksand har gett juniorer chansen, men mest tack vare skador.



Byfåne hade varit ett bättre nick på dig...



LTJD!!
Nisse leksing:
2010-01-26 10:53:18
Tycker att debatten om Leksands värvning av en till målvakt gått överstyr...

INGET lag i Sverige klarar sig med bara en målvakt...Vi har i dagsläget bara Jocke Ericsson +Hanses (en Junior som inte stått en enda match i Allsvenskan....



Vad gör vi om Ericsson blir skadad? ger upp? Lämnar WO?...

TÄNK EFTER LITE....



Leinonen är fortfarande skadad och kommer inte tillbaks mer i LIF...ska vi stå där med bara en målvakt i ett kval då?
byarn:
2010-01-26 10:53:55
Johan: svara mig på hur det kan vara tidernas hån att ta in en backup till jocke?? leinonen e lessen på bänken och vad gör leksand om jocke blir skadad??

Tidernas hån finns nog några av miffonas värvningar.



Du blev väl sur för du inte hann först med värvningen....men det var nåt år sen du var först med nåt....tiden börjar rinna iväg.....hoho
Anders, sävsjö:
2010-01-26 10:54:43
Johan: Leinonen är skadad och inte motiverad då han är 2:e keeper...



Rätt bra gjort av Leksand att värva en bra backup, även Jocke kan bli skadad...



LTJD!!
svennis:
2010-01-26 11:03:33
Vad har jag gjort dig nyarn?Har jag någonsin hånat dig?



Jag har inte sagt att Malmö har varit likadana som Leksand,men med det som hände för ett år sedan har gjort att man har börjat att tänka långsiktigt.
macki:
2010-01-26 11:04:36
Vad Johan syftar på är nog att en kanadensare som backupp. det gör att Man fyller en icke euplats helt i onödan, en kanadensare som det inte alls är säkert accepterar en andramålvaktsroll. Jag säger helt enkelt såhär. Jag dömmer inte ut Leksand förän jag ser vad syftet med denna värvning är. Men är det så att snacket bara är ett spel för galleriet,och att han kommer stå i kvalserien, då är ni ju ute på lite tun is.



Men knabningar är där hela tiden värvar vi nåogonting så blir det samma tjafs om köpelag och jag tycker det inte är riktigt ralevant egentligen, lag som Leksand, Malmö osv hade kanske inte behövt satsa extra för att gå upp om nu seriesystemet varit rättvist, vilket det hade varit om ettan gick upp direkt. Jag hoppas Leksand går upp och det blir iså fall på Rögles bekostnad men det är långt ifrån säkert.
svennis:
2010-01-26 11:04:43
Jag råkade trycka på fel bokstav.Det skulle naturligtvis vara byarn.
Anonym:
2010-01-26 11:09:40
Är Malmö själva tillräckligt rustat på målvaktssidan då? Bakom Markus Svensson finns en Div1-målvakt utan en enda match i Allsvenskan och en J20-målvakt vars största merit är att ha fått öppna båsdörren i Allsvenskan.



Att backupen som i Leksands fall är så duktig att den även kan sätta press på och utmana förstekeepern ökar sannolikt bara kvaliteten på målvaktsspelet.



"Tidernas hån" ett starkt uttryck, framförallt när den egna klubben även har varit väldigt bra på att pissa på de egna. Eller var så Casselståhl, Eriksson, Frylén, Hersley, Norgren, Öberg mfl mfl så svaga att man ansåg Jason Woolley skulle göra det så mycket bättre?
Fredrik:
2010-01-26 11:16:26
Har nu hört med en kompis med insikt i leksands inre. Detta är sista rycket från ejendahl, går man inte upp nu så är det slutsatsat och man väntar på en europaliga eller khl inbjudan. han gör således som Percy. Snacka om press på spelarna.....som redan darrar inför kvalserien....
wik:
2010-01-26 11:18:43
MACKI: Är det kanske du som är Johan?

Försöker rÄdda ditt rykte med tanke på kvällstidningsangreppet? ;)



Avundsjukan vänds till oerhört klumpiga uttalanden från din sida..



HÅN??? Tror att Jocke är grymt nöjd med nya keepern! VI (LIF) ÄR ETT LAG som ska till elitserien, inte ett gäng individer som bara tänker på sig själv (istid, poäng, osv). Om Jocke blir magsjuk har vi en fullvärdig ersättare! Det ni, det kallas att vara förberedd!



ivar:
2010-01-26 11:23:38
/Fredrik/



Han heter ejendal, inget annat. Sluta sprid löjliga rykten för övrigt.



Ha, ha, ha:
2010-01-26 11:27:23
Leksand = inavel



Byarn: Stor i orden bakom en skärm, liten på jorden bakom morsans barm. Sätt dig på nappen och rotera.

Vad för sjukdom lider du av egentligen, Johan är 100 % mer sakkunning i det han skriver, gillar du inte det han skriver kan du fortsätta dia morsan ist. Du hittar kanske lugnet där..
Jonas:
2010-01-26 11:34:24
Det är inte vi som har en målvakt som pajjade hela våran ekonomi. Haha. Hurme for life! Ale ale ale ale
Ivar:
2010-01-26 11:44:50
Jag vill ha Daim.
Lasse, Sthlms Skärgård:
2010-01-26 11:50:58
Ja du, BloggJohan. "Tidernas hån". Jag vill inte se dig på samma låga nivå som den gravt självupptagne R.Pettersson(och hans nye passopp Mjölberg)på Hockeysverige.se. Låt narcissimen vara Petterssons signum,och håll dig själv lite högre. Tack.
Macki:
2010-01-26 11:58:37
För det första e jag inte Johan själv, för det andra så tycker jag denna hetsjakten mot Malmö, Leksand osv är rätt överdriven, menar ska man ta sig till elitserien i dag måste man ju värva annars e man ju körd. Orättvis system gör att man tvingas bli ett köpelag och det kan alla i Leksand skriva under på där ni år efter år vinner enkelt o sen fuckar det det är inte rättvist nonstans.



Sen säger jag det att ni litear aldelles för mycket på er ledning menar hur många gånger har man inte hört att en ettablerad målvakt jobbar efter samma principer som en yngre det vet både ni och vi är rent bullshiit och jag hoppas bara Jocke får en riktigt ärlig chans att bli hjälten.
Johan:
2010-01-26 12:02:51
Skön nivå här inne. Eller inte...

Och rätt intressant med alla teorier om "kvällstidningsrubriker".

Den raketforskaren som skriver att jag ska dra hit folk pga rubriker har nog inte mycket innanför skallen.

Jag menar, sidan består av just EN sida.

Det går liksom inte att klicka in sig någonstans. Utan läser man här så får man alla inlägg på ett och samma bräde. Och då undrar jag exakt på vilket sätt artiklarna/inläggen (Kalla det vad ni vill) ska locka mer folk?



Skulle den här målvakten acceptera att vara tvåa bakom Eriksson? Tja, iofs, det är väldigt kort tid kvar på säsongen, så det kanske funkar ändå.

Men går han in före Eriksson nu, då är det tidernas hån.



Övriga slutsatser: Tja, tyck och tänk vad ni vill. Men minnet är alldeles uppenbart, kort. Mycket kort.

URL: http://mrmadhawk.se
LTJD:
2010-01-26 12:03:38
Undrar också hur fan det kan vara ett hån att ta in en andramålvakt.. Du får gärna svara på någon fråga istället för att sitta och skämmas (som sig bör iofs), Johan. In med en back till, for the record stod det om Sevc i Ros blogg för vad, en vecka sen? Stod dessutom att Leksand är sugna, men det lär nog inte hända.
Johan:
2010-01-26 12:11:09
Och byarn:

Du får skaffa ett annat IP-nummer om du ska skriva nu.

Det du skrev mot svennis bevisar din nivå.



Du kan tycka vad du vill om mina "scoop".

Jag har faktiskt inte knäckt en värvning till Leksand sedan Juha Lind kom dit för två och ett halvt år sedan. Så denna var knappast något undantag. I övrigt hänvisar jag bara till arkivet.

Men skriva så mot någon annan, det gör du inte här i alla fall.

URL: http://mrmadhawk.se
wik:
2010-01-26 12:22:48
Grejen med hetsjakt grundar sig i att vi både malmö och LIF spelar i AS. Dom spelare som värvas nu är med största säkerhet redan påtänkta sedan i höstas, men det lönar sig inte ekonomiskt/sportsligt att ta in dom hela säsongen och spela matcher mot troja/oskarshamn osv..

Inget lag i AS har råd att ha ett "ES-lag" (på pappret) i mer är 2månader! feb-mars..
Anders, sävsjö:
2010-01-26 12:24:34
Johan: Precis som du skriver vore det tidernas hån OM(?) Jocke petades..

Dock är det aldrig fel med konkurrens om ALLA platser i ett lag..



Detta ylande om köpelag.. Hallå ja.. Det är 2010 nu, inte 1958.. ALLA lag är köpelag, hur många andra topplag har egna produkter? Max 2-3 st + några för utfyllnaden.. Ska du till ES måste man köpa, så gör alla andra...



LTJD!!
J. Hurme:
2010-01-26 12:28:13
HOST JANI HURME HOST
Skoskavf:
2010-01-26 12:28:16
Jag tror som många andra att Lawson är värvad som backup. Jag hoppas att dom kan pusha varandra till att bli ännu bättre.



En sak till, även Jocke måste vila ibland :)



tack för en bra blogg
Fredrik:
2010-01-26 12:35:48
jajaja, de är så heta dessa leksandssupportrar, nästan gråter när det skrivs något som inte passar.....och gnäller....och skriver skit här
Andersson:
2010-01-26 12:46:11
Tycker inte Leksands ledning gör fel här, de behöver en backup som sagt, frågan är vad han kostar och ifall Eriksson får stå tillbaka i en KS?



Annars är det otroligt vad Leksingarna här tar åt sig, jag förstår att man vill diskutera men ni behöver väl inte rasa än en gång?



Folk har alltid olika åsikter, så är det, skall man bli förbannad så kommer man bli knäpp tillslut.
Skoskavf:
2010-01-26 13:06:19
Vissa kan inte hålla en diskussion. Det gäller personer från våran (lif) och eran sida.



Kag tycker dock att man ska kunna tycka eller ifrågasätta olika saker men då på en mogen nivå
Fredde:
2010-01-26 13:07:45
Kan inte heller se att Leksands ledning gör något fel. Att ha en målvakt utan en fullgod backup är som att be om bekymmer. Är bara en tidsfråga innan förstemålvakten blir skadad, eller hamnar i en formsvacka, då då sitter man där. Vi hade själv det problemet i Malmö när vi endast hade en junior som backup till Mackan, och tog således till sist in Johan som backup. I detta fallet togs Johan in som en uttalad andramålvakt, alla parter var överens om detta. Har Leksand gjort samma sak med Lawson, och Lawson är med på förutsättningarna, så fine, då har man gjort rätt.



Vad Johan menar (tror jag) är att eftersom Eriksson har burit "bördan" som förstemålvakt hela säsongen, och dessutom gjort det bra, för att sedan i kvalserien se sig förpassad till båsöppnare, så vore det, kanske inte "tidernas hån", men i alla fall en rätt så rejäl pungspark på Erikssson. Eller?



P.S

Är rätt så många som med jämna mellanrum är här och skriver inlägg som nog ska vara rätt så glada över att Johan inte bannar IP-adresser oftare än vad han gör. Nivån på vissa inlägg är SKRÄMMANDE låga, de bidrar inte bara med personangrepp utan även till att stämningen på en annrs utmärkt blogg sänks till sandlådenivå. Otroligt tröttsamt och tråkigt!!

D.S
gurra:
2010-01-26 13:55:15
LTJD: han skrev att det skulle vara tidernas hån OM han skulle ta jockes plats och gå in som etta... suck dessa supportrar som inte kan ta kritik

MIK!
Andreas:
2010-01-26 14:08:01
Jag tror att det är Leinonen som inte accepterar att vara tvåa och vil lämna Leksand.
Thomas:
2010-01-26 14:25:53
Tidernas hån? Eriksson är ung, kanske inte håller i en kvalserie vem vet. Är den nye keepern bättre ökar väll Leksands chanser och det är väll bra för dem.



Sedan blir det (högst eventuellt) Sevc tredje besök i Karlstad. Dom två tidigare har resulterat i guld så inte konstigt om FBK vill ha honom.



Hur många gånger har Malmö värvat Kim Staal? 214?
Beckham0290:
2010-01-26 14:58:22
Är så kul att se alla kommentarer så fort leksand värvar från malmö miffon och avundsjuka johan som hela tiden ska hoppa på och klaga..

Bara för att ni inte har nån chans att nå elitserien så ska den svenska avundsjukan fram..

Man måste värva bra spelare om man ska ta steget upp...alla jävla lag är köpelag och det lag som började först av alla i slutet av 80 talet va malmö som sagt och va ett köpelag ända fram tills förra säsongen så ta eran avundsjuka och dra nånstans ist...

Att leksand kan satsa säsong efter säsong är att dom är fortfarande ett av dom populäraste lagen i sverige och har miljoner fans i hela sverige...nått som ni malmö aldrig kommer uppleva...

Så lägg ner eran dagis nivå nångång, vi leksand kan bara skratta åt er...

Ska sjunka till eran nivå nu och säga att Carl "Mammagrisen" Söderberg är den största glasliraren jag nånsin skådat :) Puss på er ;)
Delshammar:
2010-01-26 15:12:33
Ang. dina "kvällstidningsrubriker". Det är klart som fan att du får fler besök när du tar en provokativ rubrik och text. Visst du får fortfarande enbart ett besök vid det tillfället, men du liksom jag vet mkt väl att många av de som provoceras kommer tillbaka och följer den diskussion som skapats i kommentarfältet. Så istället för att kanske gå in 2 ggr per dag så går personen i fråga kanske in 8-10 ggr för att se om det förts fram något nytt i frågan, och då får du bra många fler besök. Så lugn med dina spyddiga kommentarer gentemot folk som inte delar din åsikt!
Mr Leth:
2010-01-26 15:54:13
Hade Leksand bara vetat där här lite tidigare så kunde man ju huggit på Hurme.

Ën kille med massor av rutin från NHL, farmarligor, Finland och ja t.om. allsvenskan!

;o)
Skoskavf:
2010-01-26 16:03:57
Mr Leth



Så har förhoppningsvis våran ledning koll på att han har ryggproblem och en riktigt stor lönecheck och inte håller på Allsvensk nivå
D-L:
2010-01-26 16:36:10
@ mr Leth, Leksand tyckte nog han var för dyr i förhållande till vad han presterar på isen (till skillnad från...) ;)
Mr Leth:
2010-01-26 16:37:24
Skoskavf:

Du menar ungefär som Ed Belfour då?
HS:
2010-01-26 16:37:58
Hade det varit Kempe och Jonsson som stod i båset så hade man varit väldigt orolig vid det här laget. Man hade säkert satsat på Lawson istället för Jocke.



Nu har vi Strumpan och han har bevisat den här säsongen att han tar ut bästa möjliga laget. Om Jocke anses som bäst (som han garanterat gör) så kommer han att få stå.



Sen om denne Lawson kan acceptera att vara back-upp vette fan.
HS:
2010-01-26 16:48:27
Men vad fan är det för jäkla idioter som skriver här inne! var glada att Johan över huvud taget skriver om Leksand och andra lag som inte har med hans eget Malmö att göra.



Du gör ett superjobb Johan och jag hoppas att du fortsätter med det.
Benny:
2010-01-26 16:55:17
"Tidernas hån!" är en solklar kvällstidningsrubrik. Stort hån kanske men tidernas hån, nja, nog finns det större hån än detta.
Pontus Gustavsson:
2010-01-26 16:57:02
Tidernas hån är det om han han går in som etta trots ett icke imponerande spel. Då är det ett hån!



I övrigt bra att Leksands rustar!

URL: http://dalmashimself.blogspot.com
Johan:
2010-01-26 17:05:00
Delshammar,

Jag tror inte du förstår riktigt vad jag menade.

Berätta exakt hur du tänker när man genom en rubrik ska gå in fler gånger?

Detta är den enda sidan och där finns inga sidor att klicka sig in på.



EXEMPEL:



Aftonbladet har en rubrik.

"STORA SKRÄLLEN I LANDSLAGSTRUPPEN"

Då k l i c k a r du dig in på den undersidan för du är nyfiken.



Jag har en rubrik.

"TIDERNAS HÅN!"

Berätta exakt hur jag ska kunna få fler sidvisningar då, när du ändå är inne på sidan och ser artikeln direkt.



Det handlar inte om att dela några åsikter, det handlar om att svara upp för DIN åsikt OM MIG. Just det - OM MIG. Du har ingen aning om hur jag tänker eller har ingen anledning att dra några slutsatser om hur jag tänker.



Eftersom jag inte kan sälja några lösnummer som en kvällstidning via tveksamma löpsedlar eller få folk att klicka in via en rubrik (Då du redan ÄR på sidan när du väl ser rubriken) så faller ditt skitsnack totalt.

URL: http://mrmadhawk.se
Delshammar:
2010-01-26 17:15:39
Johan:



Det jag syftar till är att du genom att använda en provokativ rubrik och en provokativ text lockar tillbaka personer till sidan.

Ta mig som exempel, jag tycker din blogg är kanon och är nog inne 4-7 ggr per dag, men i och med att det startas en ganska hetsig diskussin kring ämnet så går jag snarare in 15-20 ggr per dag för att vara med och diskutera ämnet.

Så det jag ville komma fram till var att du genom att skriva som du gör så kommer folk tillbaka i en bredare utsträckning än vad man normalt sett gör då man blir involverad i en diskussion och då följdaktligen vill följa den och se hur tongångarna går. Är jag tydlig nog?



Sen ser jag ingen anledning till varför du skall klanka ner på folk, vad är det du är ute efter egentligen? Vi är många som hyllar ditt arbete och din kunskap men du måste kunna ta en dialog utan att komma med påhopp om att man inte har mycket innanför skallen osv.

Johan:
2010-01-26 17:29:45
Jag tror inte det har med rubriken att göra. Skulle det nu visa sig att rubriken skulle locka och innehållet vara mindre läsvärt (Vilket kan antyder när man skriver Aftonbladetrubrik), så skiter man snarare i det, då det ändå bara var "en kvällstidningsrubrik".



Jag klankar inte ner överhuvudtaget på dig. Inte så länge du håller dig inom ramarna.

Och inom ramarna är inte att dra dina egna slutsatser kring vad jag gör och inte gör.

Du får GÄRNA tycka att jag har fel, för det har jag ibland, men när man drar sina egna slutsatser och "tänker högt" då blir jag förbannad.

Så mitt såkallade påhopp mot dig är bara ett motsvar till ditt såkallade påhopp mot mig och hur jag arbetar.



Så det var utrett. Nu går vi vidare. Och förhoppningsvis med Eriksson i målet för Leksand.

Tror helt ärligt att chansen att Leksand går upp i år är större än någonsin. Detta pga att Rögle är så pinsamt dåliga just nu.

URL: http://mrmadhawk.se
Delshammar:
2010-01-26 17:58:50
Bra då var det utrett, var aldrig min mening att starta någon form av pajkastning eller liknande då jag hyser stor respekt för ditt kunnande och det jobb du gör!



Här kommer förövrigt ett citat från Christer Olsson som indikerar det vi leksingar hoppas på, nämligen att Lawson är en ren backup och att Leinonen troligtvis försvinner:

"Tom Lawson heter Leksands nya målvakt. Vad innebär hans ankomst till truppen?

- Det innebär att målvaktssituationen i truppen blir ännu starkare. Jocke Eriksson har gjort en fantastiskt bra säsong, superbra till och med. I mina ögon så tillhör han topp tio i Sverige. Timo Leinonen har ju varit skadad under säsongen och Jocke måste också få avlastning och vila. Det vore fel av oss att slita ut honom redan nu då det är många viktiga matcher kvar den här säsongen. "



- Christer Olsson



Ikväll håller vi tummarna för att Löven slår gnaget :)

kamp:
2010-01-26 18:09:31
suck hur kan folk en få tanken att dom skulle peta en målvakt som är bättre än ed belfour i leksanddessen?



om man inte ser tydligt att detta är en back up värving kan man lika gärna lägga ner med sitt hockey intresse

Fredrik:
2010-01-26 19:26:37
Sådär, då har mitt hat mot leksand spätts på än mer..men vi ska skratta åt er när ni igen missat ert tåg.....
wettere:
2010-01-26 19:42:20
Hej. OM nu lawson är bättre än jocke är det klart att han skall stå. Tycker inte det är ett hån mot jocke om nu lawson är bättre.

Den bäste skall stå, PUNKT.
Gustav:
2010-01-26 22:15:28
Det är bra Fredrik; hata Leksand om det gör dig lyckligare. Något måste man ju ta ut aggressioner på i dagens samhälle, så varför inte på Leksands IF, denna diviga klubb som bara har spelare över 30 bast och huliganer till suppotrar. Jag förtår dig helt och hållet.
Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Kommentar:

URL/Bloggadress:
Huvudpartners

Exal AB

Resurs Bank

Nordic Bet
Resepartners

Quality hotell

Öresund hund & katt

Multilotto.com
Ämnen
Sök i bloggen


Ronneby Brunn Cup